سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۳۹۸ در ۲:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

اکران مردمی فیلم سینمایی «کار کثیف» در پردیس کورش برگزار شد

ekran-kare-kasif

اکران مردمی فیلم سینمایی «کار کثیف» با حضور عوامل و هنرمندان در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

به گزارش سوره سینما، مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «کار کثیف» به کارگردانی خسرو معصومی چهارشنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۲۰ با حضور عوامل و برخی از چهره‌های سینمایی در پردیس کورش برگزار شد. نکته جالب توجه استقبال جالب توجه مخاطبان از این مراسم بود به طوری که ظرفیت سالن به طور کامل پر شد.

قبل از آغاز نمایش فیلم بازیگران و عوامل این فیلم با حضور روی سن برای لحظاتی کوتاه با تماشاگران به صحبت پرداختند و از آنان برای حضور در این مراسم قدردانی کردند.

خسرو معصومی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره‌آزاد، پدرام شریفی، الهام نامی، ناصر آقایی، حسین زندباف، فرشاد فرشته‌حکمت، مسعود فروتن، رضا فیاضی، صالح میرزاآقایی، داود ابراهیمی، ساتیار امامی، عباس نصیری، خیام وقارکاشانی، و… از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

اکران ساخته جدید خسرو معصومی در حال حاصر در بهترین سینماهای تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد. پخش این فیلم برعهده موسسه رسانه فیلمسازان قرار دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>