سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
توسط سازمان سینمایی حوزه هنری صورت می‌گیرد:

سلسله نشست‌های «فیلمنامه فیلم» در سالن اوستا حوزه هنری

filmnameh_film

با مشارکت روابط عمومی و محافل سازمان سینمایی و مرکز تولید متن حوزه هنری از هفته آینده سلسله نشست‌های «فیلمنامه فیلم» آغاز می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، سلسله نشست‌های «فیلمنامه فیلم» با موضوع نقد و بررسی فیلمنامه و فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان در سالن اوستا حوزه هنری برگزار می‌شود.

این سلسله نشست‌ها روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ با حضور نویسندگان، منتقدان سینمایی و مشتاقان و علاقمندان سینما پیش‌بینی شده است. استفاده برای اهالی رسانه و خبرنگاران آزاد است.

سلسله نشست‌های «فیلمنامه فیلم» در تداوم برنامه‌های سینماپاتوق حوزه هنری پیش‌بینی شده و به همت دفتر تولید متن و روابط عمومی و محافل سینمایی حوزه هنری صورت می‌گیرد. این برنامه قرار است میزبان دانشجویان، منتقدان وعلاقمندان حوزه سینما باشد تا ضمن نمایش فیلم هفته به نقد و بررسی فیلم‌نامه اثر بپردازند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>