سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب
در گفتگو با سوره سینما عنوان شد:

حسین کشاری: سینما استقلال تهران سه سالنه می‌شود

hosein-keshari

مدیر سینما استقلال تهران گفت: این سینما قرار است سه سالنه شود و تجهیزات نور، صدا، صندلی‌ها و نما به طور کلی تغییر کند.

حسین کشاری مدیر سینما استقلال تهران در گفت و گو با سوره سینما گفت : الان حدود یک سال است که در تدارک و پیگیری بازسازی سینما استقلال تهران هستیم و خدا را شکر مراحل زمان بر آن را پشت سر گذاشته ایم.

وی تشریح کرد: ما در یک سال گذشته مجوزهای لازم کمیسیون ماده ۵ را گرفتیم و کارهای شهرداری و دارایی را انجام دادیم که بوروکراسی سخت شهرداری هفته پیش به پایان رسید.

وی عنوان کرد: از آنجایی که سینما استقلال موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد و علاوه بر دسترسی مطلوب شهری، حس نوستالژیکی برای مخاطب زنده می‌کند به همین دلیل ارزش سرمایه گذاری و به سازی را داراست.

کشاری تکمیل کرد: قرار است سینما استقلال به ۳ سالن مجزا تقسیم شود و تجهیزات نور ، صدا، صندلی ها، سرویس بهداشتی و نما به طور کلی تغییر کند.

وی درباره زمان این بازسازی توضیح داد : پیش بینی می شود که این پروژه حدود ۴ ماه به طول می انجامد که اگر از ماه محرم شروع کنیم شاید تا پایان ماه صفر بتوانیم یک سالن پایین را آماده بهره برداری کنیم و دو سالن بالا را همزمان با اکران تعمیر کنیم .

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>