سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب
«شیرین قناری بود» در اکران دوم عید فطر/

توحیدپرست باز هم درباره فوتبال فیلم می‌سازد

tohid-parast

داوود توحیدپرست فیلمنامه «رشت،انزلی» را با موضوع فوتبال می‌نویسد.

داوود توحیدپرست فیلمنامه «رشت، انزلی» را با موضوع فوتبال می‌نویسد.

داوود توحیدپرست کارگردان به سوره سینما گفت: مشغول نگارش فیلمنامه به نام «رشت، انزلی» با موضوع اختلافات دو تیم فوتبال این شهر هستم. یک ماه دیگر نگارش به پایان می‌رسد و بعد از آن اقدام به دریافت پروانه ساخت خواهم کرد.

وی درباره دستمایه قرار دادن ورزش برای ساخت فیلم سینمایی گفت: فیلم قبلی‌ام «شیرین قناری بود» هم درباره دختران فوتبالیست بود. فوتبال یا دیگر ورزش‌ها برای من بهانه است تا بگویم انسان با انسان نباید بجنگد. انسان با مشکلات باید بجنگد. سعی دارم با دستمایه قرار دادن فوتبال که اتفاقا باعث اختلاف بین برخی از مردم شده، مخاطب را به سمت دیگری ببرم و به آنها هشدار دهم.

این کارگردان افزود: البته فیلمنامه «رشت، انزلی» را باید به دقت بنویسم که مبادا به اختلافات مردم رشت و انزلی دامن بزند بلکه آنها را به سمت صلح و مهربانی سوق دهد.

توحیدپرست درباره اکران فیلم «شیرین قناری بود» گفت: در تلاش هستیم تا این فیلم را در اکران دوم بعد از عید فطر قرار دهیم. به خاطر موضوع ملتهب فیلم و پرداختن به دخترانی که علاقمند به فوتبال هستند حدس می‌زنم که مخاطب به شدت با این فیلم ارتباط برقرار کند البته در فروش بیشتر فیلم تبلیغات نقش مهمی ایفا می‌کند و امیدوارم تلویزیون و دیگر دست اندرکاران در تبلیغ این فیلم با ما همراه شوند. همه مواد تبلیغاتی فیلم آماده است.

shirin-ghanari-bood