سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب
پروژه تازه شیخ طادی/

نگارش متن مستند زندگی رهبر انقلاب پایان یافت

IMG11361032

پرویز شیخ طادی از پایان مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه مستند داستانی زندگی مقام معظم رهبری خبر داد.

پرویز شیخ طادی از پایان مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه مستند داستانی زندگی مقام معظم رهبری خبر داد.
سوره سینما- مهر نوشت: پرویز شیخ‌طادی کارگردان که پس از ساخت فیلم سینمایی روزهای زندگی تولید مستندی داستانی از زندگی مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار داد در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: پس از پایان مراحل تحقیق و پژوهش‌های میدانی و کتابخانه‌ای و گفتگو با شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی، نگارش فیلمنامه این اثر به پایان رسید.

این کارگردان افزود: در ارتباط با بودجه فیلم با سیمافیلم مذاکره کردم و قرارست در جلسه‌ای مشترک برآورد بودجه و همچنین تهیه‌کننده کار مشخص شود. به هر حال این مستند را می‌توان اولین اثری دانست که با چنین رویکردی به زندگی و فعالیت‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب می‌پردازد.

شیخ‌طادی در توضیح بیشتر مستند داستانی زندگی مقام معظم رهبری گفت: این فیلم مستند از بدو تولد مقام معظم رهبری آغاز می‌شود و تا زمان حال ادامه پیدا می‌کند. همچنین مجموع فعالیت‌های بعد از انقلاب و در زمان رهبری ایشان را نیز مدنظر قرار می‌دهیم.

شیخ طادی همچنین از نگارش فیلمنامه‌ای درباره اقدامات سلفی‌ها و وهابی‌ها در سوریه خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول نگارش متن مجموعه “طاعون سیاه” هستم. این سریال درباره اقدامات وحشیانه و کورکورانه سلفی‌ها و وهابی‌ها در سوریه است و علت ظهور و پیدایش این دو فرقه را به طور کامل بررسی می‌کند.
کارگردان سریال سینه سرخ در پایان عنوان کرد: «طاعون سیاه» نام موقت این مجموعه تلویزیونی است که در ۳۰ قسمت پنجاه دقیقه‌ای در قالب فیلم‌های ملودرام و اکشن ارائه خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>