سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۲:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب
در نشست رسانه‌ای فیلم در جشنواره کودکان و نوجوانان مطرح شد:

هدف از ساخت «بازیووو» ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان است

neshast-bazivooo1

کارگردان فیلم «بازیووو» در نشست رسانه‌ای در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان گفت: هدف از ساخت این فیلم ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان است.

به گزارش سوره سینما، نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «بازیووو» شامگاه جمعه یکم شهریور در سالن بهمن پردیس سینمایی ساحل با حضور امیرحسین قهرایی، غلامرضا موسوی، میثم معراجی، محمدرضا هدایتی، مجید افشاری و رضا درستکار منتقد جلسه برگزار شد.

امیرحسین قهرایی کارگردان این فیلم در ابتدای جلسه گفت: این فیلم به گروه سنی خردسال تعلق دارد و به بیانی دیگر هدف از ساخت این فیلم ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان است.

وی با اشاره به ریتم قابل توجه فیلمنامه «بازیووو» ادامه داد: سکانس به سکانس این فیلم همراه با اتفاقات هیجان‌انگیز است که بیننده را از تماشای فیلم خسته نمی‌کند. این فیلم فضای موزیکال دارد و با اجرای موزیک‌های شاد خواهان تاثیرگذاری مثبت در ذهن کودکان است تا فارغ از اتفاقات و سختی‌های موجود برای آنان شادی را به ارمغان آورد.

همچنین سیدغلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم «بازیووو» اظهار کرد: این فیلم محصول همه عوامل اجرایی است و اگر هرکدام از عوامل این فیلم نبودند در کار اشکال ایجاد می‌شد.

neshast-bazivooo2

در ادامه میثم معراجی تهیه‌کننده اجرایی فیلم «بازیووو» تصریح کرد: با اینکه بسیاری از ویژوال‌ها آماده نشده بود به احترام جشنواره مجبور شدیم به سرعت فیلم را اکران کنیم و این فیلم محصول موفق یک کار گروهی است.

سلمان خورشیدی نویسنده فیلم «بازیووو» نیز در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: قبل از آماده‌سازی ایده فیلم به دنبال این بودیم تا دنیای واقعی را وارد دنیای فانتزی کنیم و باتوجه به این ایده، ورود در دنیای بازی‌ها مطرح شد.

وی در پایان یادآور شد: در این فیلم دنیای دیجیتال در تعامل با دنیای واقعی است تا بر محوریت خانواده اتفاقات جذابی در این فیلم رخ دهد و تلاش کردیم اتفاقی متفاوتی را در سینمای کودک رقم بزنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>