سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۱:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پخش سریال «مرضیه» از شبکه دو سیما

marzieh

سریال تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام از شنبه ۲۳ شهریور روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ پخش سریال محرمی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی از شنبه ۲۳ شهریور در شبکه دو سیما آغاز می‌شود.

«مرضیه» ملودارمی خانوادگی است و  محور داستانی آن پیرامون مساله مهم انتخاب است.

در خلاصه داستان این سریال آمده: «مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می شود و انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و …»

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه چهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، شیوا خسرومهر، نیلوفر شهیدی و … بازیگرانی هستند که در این مجموعه ۱۵ قسمتی به ایفای نقش می پردازند.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: حسین بنایی یکتا، عکاس: آرش شاه محمدی،‌ تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: رضا خسروی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی و مشاور پروژه: حسن زارعی.

گفتنی است این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و خلاصه هفتگی آن پنجشنبه‌ها همین ساعت پخش خواهد شد. علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی بازپخش این سریال را در ساعت‌های ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد می‌توانند مشاهده کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>