سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال مستندسازان از بخش «کارآفرینی» جشنواره سینماحقیقت

cinema-haghighat

کارگردانان ۱۷۸ فیلم متقاضی شرکت در بخش ویژه مسابقه فیلم‌های مستند «کارآفرینی» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در این بخش فیلم‎های مستندی با موضوع کارآفرینی، کسب‌وکارهای بدیع، خرید و فروش اینترنتی، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد ملی و… انتخاب و به نمایش گذاشته می‌شوند.

بخش ویژه‌ «فیلم‌های مستند کارآفرینی» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با مشارکت «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» و «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران» برگزار خواهد شد.

امسال از جمع ۶۸۷ فیلم مستندی که در دبیرخانه جشنواره سینماحقیقت ثبت شده، ۱۷۸ فیلم متقاضی حضور در این بخش ویژه شده‌اند؛ به این معنا، حدود ۲۶% فیلم‌هایی که به جشنواره ارائه شده‌اند، با موضوع کارآفرینی و رونق تولید ملی هستند.

گفتنی است: این بخش از هیات انتخاب و داوری مجزایی برخوردارست و جایزه‌ی برگزیدگان آن نیز تندیس، لوح افتخار و مبلغ ۱۵۰، ۱۲۰ و ۱۰۰ میلیون ریال برای کارگردانان سه فیلم اول، دوم و سوم منتخب هیات داوران است.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در شهر تهران برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>