سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مروری بر زندگی هنری و فعالیت‌های اکبر زنجان‌پور در برنامه «شب سینما»

akbar-zanjanpoor

برنامه «شب سینما» این هفته در بخش «یک گذر یک خاطره» زندگی هنری و فعالیت‌های اکبر زنجان‌پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون تلویزیون را مرور می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در برنامه «شب سینما» که پنجشنبه شب ۹ آبان ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار می رود، دکتر امیرحسن ندایی در میز گفتگوی این هفته میزبان دکتر علی عباسی (استاد دانشگاه شهیدبهشتی)‌ و دکتر صادق رشیدی (دارای دکترای پژوهش هنر، پژوهشگر مطالعات نظری هنر و ادبیات) با آنها در خصوص نشانه شناسی فرهنگی و سبک زندگی ایرانی در سینمای ایران گفتگو می کند.

بخش «یک گذر یک خاطره» این هفته «شب سینما» زندگی و فعالیت‌های هنری اکبر زنجان‌پور هنرمند تئاتر، سینما و تلوزیون را مرور می‌کند.

«سینما خبر» با مروری بر رویدادهای سینمایی هفته و ارتباط تلفنی از دیگر بخش های برنامه است.

«شب سینما» به تهیه کنندگی حمیدرضا توسلی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که پنجشنبه شب ها به صورت زنده از شبکه دانایی و خردورزی پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>