سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

گروه «اپیزود» سه فیلم کوتاه اجتماعی ساخت

Film-Kootah

گروه فیلمسازی «اپیزود» در شرایط نا به سامان سینمای بلند به سمت سینمای لوباجت و تولید فیلم کوتاه رفته است.

گروه فیلمسازی «اپیزود» در شرایط نا به سامان سینمای بلند به سمت سینمای لوباجت و تولید فیلم کوتاه رفته است.

سینا گنجوی به سوره سینما گفت: در حال انجام مراحل فنی سه فیلم کوتاه هستم. این سه فیلم محصول گروه «اپیزود» متشکل از من، محمدحسین کشاورز و مرجان اشرفی‌زاده است. با توجه به شرایط سختی که فیلم بلند دارد و نبود بودجه و حمایت دولتی تصمیم گرفتیم بیکار نباشیم و بر اساس دغدغه‌های شخصی فیلم کوتاه بسازیم.

وی افزود: «پلک باز پنجره» را محمدحسین کشاورز کارگردانی کرده، «وقتی چراغها می‌خوابند» و «فصل مشترک» را من کارگردانی کرده‌ام. فیلمنامه هر سه فیلم را مشترکا من و کشاورز نوشته‌ایم. تدوین «پلک باز پنجره» تمام شده و در حال صداگذاری است. «وقتی چراغهامی‌خوابند» در مراحل پایانی تدوین است. «فصل مشترک» تدوین و صداگذاری‌اش تمام شده و در ادامه مراحل فنی است.

گنجوی گفت: هر سه فیلم را از ۲۰ روز پیش کلید زدیم. قصدمان این بود که به سمت تولید فیلم لوباجت برویم. این فیلم‌ها را در تمام جشنواره‌های داخلی نمایش خواهیم داد و اگر بازخورد خوبی ببینیم حتما به جشنواره‌های خارجی هم می‌فرستیم. مضمون همه این فیلم‌ها اجتماعی است.

سینا گنجوی تدوین وتصویربرداری چند فیلم تلویزیونی و کوتاه را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>