سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آذر ۱۳۹۸ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

باشگاه مستند جشنواره «سینماحقیقت» راه‌اندازی شد

bashgah-mostanad

باشگاه مستند سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» راه‌اندازی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، عموم علاقمندان سینمای مستند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جشنواره، عضو این باشگاه شده و از مزایای آن در جریان برپایی سینماحقیقت و برنامه‌های جانبی باشگاه در طول یکسال استفاده کنند.

علاقمندان برای عضویت در باشگاه مستند جشنواره سینماحقیقت می‌بایست به وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده، از طریق لینک مربوطه وارد پرتال ثبت‌نام شده، اطلاعات کاربری خود را ثبت کرده، حق عضویت یکساله به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان را پرداخت کرده و در زمان برگزاری جشنواره، کارت باشگاه مستند سینماحقیقت را دریافت کنند.

مزایای این کارت عبارتست از:

– رزرو و تهیه رایگان بلیت‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت

– عضویت در پاتوق فیلم مستند که پس از جشنواره برگزار خواهد شد

– تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید اقلام تبلیغاتی جشنواره

– تخفیف ۲۰ درصدی استفاده از کافی‌شاپ طبقه ششم چارسو

– تخفیف استفاده از کارگاه‌های آموزشی در زمان عضویت

گفتنی است: پیشتر ثبت‌نام صاحبان آثار، اعضای صنوف مستند، میهمانان ویژه، اهالی رسانه و هنرجویان کارگاه آغاز شده و باشگاه مستند، فرصتی برای حضور افرادی است که عضو هیچ‌یک از موارد یادشده نیستند و قصد تماشای آثار منتخب جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را دارند. این علاقمندان با تهیه کارت “باشگاه مستند” می‌توانند ضمن رزرو سئانس مورد نظر خود روی وب‌سایت، ساعتی قبل از شروع فیلم با مراجعه به کانتر بلیت جشنواره در پردیس سینمایی چارسو، نسبت به تحویل رایگان بلیت خود اقدام نمایند.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در پردیس سینمایی چارسو تهران برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>