سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۸ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه «رادیکال سه» رنگ و بوی شهید چمران می‌گیرد

radikal3

جدیدترین قسمت از برنامه دانشجویی «رادیکال سه» به بررسی خاطراتی از حضور شهید مصطفی چمران در دوران دفاع مقدس اختصاص دارد.

به گزارش سوره سینما، تازه‌ترین قسمت از برنامه دانشجویی «رادیکال سه» به سراغ بررسی شخصیت و دیدگاه‌های شهید مصطفی چمران در دوران جنگ تحمیلی رفته است تا عملکرد او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ انقلاب اسلامی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

خانم کاظم زاده عکاس جنگ و از همراهان شهید چمران در کنار امیرحسین نوروزی کارگردان مستند «خاطرات موتور سیکلت» که در ارتباط با گروهی از همرزمان شهید چمران است؛ دو چهره‌ای هستند که در این قسمت از برنامه مقابل سجاد بلوکات مجری جوان «رادیکال سه» خواهند نشست.

برنامه «رادیکال سه» در این سری خود سعی کرده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق عملکرد و تاثیرگذاری شخصیت های اجتماعی سیاسی و فرهنگی جامعه ایران را به آرمان های استقلال؛ آزادی؛ عدالت و پیشرفت مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه، پنجشنبه ۵ دی ماه، ساعت ۲۰ از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه‌کنندگی سری جدید «رادیکال سه» را برعهده دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>