سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۳۹۸ در ۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب
نهضت سینماسازی حوزه هنری دغدغه مسئولین کشور؛

بازدید استاندار و فرماندار از سینما «ایران» ارومیه/ با جدیت پیگیر بازسازی سینماهای شهر هستیم

bazdid-uromia

فرماندار ارومیه و استاندار آذربایجان غربی طی دیداری در بازدید از روند بازسازی سینما ایران ارومیه عنوان کردند با جدیت پیگیر بازسازی سینماهای شهر ارومیه هستیم.

به گزارش سوره سینما ، دکتر شهریاری استاندار آذربایجان غربی و علیرضا ملا محمدی زاده فرماندار ارومیه به همراه جمعی از مسئولین شهری و رئیس حوزه هنری استان از روند بازسازی پروژه سینما ایران ارومیه بازدید کردند.

علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیتها و تلاشهای حوزه هنری آذربایجان غربی در مدیریت سینماهای ارومیه , با اشاره به جایگاه سینما در رشد و توسعه نشاط و سلامت  اجتماعی جامعه گفت :  بعد از سالها شاهد اتفاقات خوبی در زمینه بازسازی و احیا سینما های شهر هستیم که امیدوارم  با همکاری دیگر مسئولان با سرعت و قدرت بیشتری تداوم داشته باشد.

ملامحمدی زاده  در ادامه ضمن بازدید از سالن های اصلی و VIP  سینما ایران افزود : نگاه و رویکردویژه استاندار آذربایجان غربی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای بازسازی سینما هاو توسعه پایدار فرهنگی در استان وجود دارد و باافزایش و تخصیص اعتبارات بازسازی سینماها را در دستور کار قرار می دهیم.

رئیس حوزه هنری استان نیز در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های فرماندار ارومیه گفت : برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی سینما های شهر ارومیه نیاز به عزم جدی مسئولین استان است که امیدوارم  با نگاه ویژه ای در مرحله اول سینماهای شهر ارومیه و در مراحل بعدی سینماهای سایر شهرستان های استان بازسازی می شوند.

احد هوشمند قره باغ در ادامه با اشاره به ظرفیت فرهنگی و هنری استان افزود:  حوزه هنری آذربایجان غربی با تلاش و انگیزه بالایی پیگیر باز سازی سینماها است و تمام تلاش خود را برای تحقق این مسئله به کار گرفته است .

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در سینما ها خاطرنشان کرد : تلاش میکنیم  تا در  بازسازی و بهسازی سینما ها با بخش خصوصی نیز مشارکت داشته باشیم  که اقدامات امیدبخشی در این خصوص نیز انجام گرفته است.

پروژه بازسازی و بهسازی سینما های آذربایجان غربی از آبان ماه سال جاری با بازسازی سینما ایران ارومیه آغاز شده است و بعد از اتمام وافتتاح این سینما برخی ازسینما های استان نیز در برنامه بازسازی قرار دارند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>