سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب
همکاری با علی نصیریان/

ناهید مسلمی یکی از زائران «قاب خاطره» شد

IMG13041070

علی نصیریان و ناهید مسلمی به مجموعه تلویزیونی «قاب خاطره» به کارگردانی حجت ذیجودی پیوستند.

علی نصیریان و ناهید مسلمی به مجموعه تلویزیونی «قاب خاطره» به کارگردانی حجت ذیجودی پیوستند.

ناهید مسلمی بازیگر تئاتر و تلویزیون که آخرین بار او را در مجموعه «چک برگشتی» و «تهران پلاک ۱» دیدیم درباره جدیدترین فعالیت خود به سوره سینما گفت: به تازگی برای بازی در یکی از اپیزودهای سریال «قاب خاطره» به کارگردانی حجت ذیجودی قرداد بسته‌ام. یک ماه دیگر تصویربرداری آغاز می‌شود.

وی افزود: در این اپیزود با علی نصیریان همبازی هستم. تا به حال تجربه همکاری با ایشان را نداشتم و از این بابت خیلی خوشحالم. در این اپیزود نقش زنی را بازی می‌کنم که به خاطر کهولت سن دچار فراموشی است و در مشهد گم می‌شود.

مسلمی ادامه داد: این روزها مشغول بازی در نمایش «نام همه مصلوبان عیسی است» هستم. این نمایش هم در متن هم در شیوه اجرایی پیوندهایی با سینما دارد.پیشنهادهای تصویری زیاد دارم ولی کم انتخاب می‌کنم. گاهی اوقات هم به لحاظ مالی با دوستان به تفاهم نمی‌رسیم. ما تئاتری‌ها بی انصاف نیستیم در واقع به کم قانعیم اما دوستان این را در نظر نمی‌گیرند. به هر حال تمرکزم بیشتر بر تئاتر است.

مجموعه اپیزودیک «قاب خاطره»به کارگردانی حجت ذیجودی وتهیه کنندگی داوود بیدل در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقهای تولید برای مرکزفیلم وسریال معاونت برون مرزی صداوسیما تولید می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>