سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب
حال جسمانی بازیگر محبوب از زبان خودش/

پورعرب: روز به روز احساس بهتری‌ دارم/ احتمال‌ همکاری با سهیلی

IMG10455742

ابوالفضل پورعرب با تائید بهبود وضعیت جسمانی‌اش از ساخت یک فیلم مستند خبر داد.

ابوالفضل پورعرب با تائید بهبود وضعیت جسمانی‌اش از ساخت یک فیلم مستند خبر داد.

پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون، درباره وضعیت جسمانی خود به سوره سینما گفت: به لطف خدا در حال حاضر حالم خوب است و روز به روز احساس بهتری دارم.

پورعرب درباره اینکه شنیده می‌شود قرار است در فیلم جدید سعید سهیلی «کلاشینکف» به ایفای نقش بپردازد، گفت: صحبت‌هایی شده که احتمال این همکاری هست، سعید سهیلی دوست و کارگردان خوبی است. مدتی است روی سوژه‌ای فکر می‌کنم که قرار است از آن یک مستند بسازم. امیدوارم شرایط ساخت آن برایم فراهم شود.

سعید سهیلی کارگردان سینما که در«مردی شبیه باران» و «مردی از جنس بلور» با پورعرب همکاری کرده است مدتی پیش در گفتگویی همکاری مجدد با این بازیگر را باعث افتخار خود دانست. ابوالفضل پورعرب یکی از شاخص‌ترین بازیگران سینمای پس از انقلاب است، که مدتی است به دلیل بیماری در سینما کم کار شده است. بهبود وضعیت جسمی این بازیگر محبوب و بازگشت وی به پرده سینما برای اهالی سینما و علاقمندان این هنر خبر بسیار خوشحال کننده‌ای است.  پورعرب در فیلم‌های سینمایی «عروس»، «غریبانه»، «مردی شبیه باران»، «نرگس» و… به ایفای نقش پرداخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>