سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۸ در ۴:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

مراسم اکران مردمی «اژدر» برگزار می‌شود/ حمایت از سیل زدگان سیستان و بلوچستان

azhdar

عوامل فیلم سینمایی «اژدر» ضمن اعلام همدردی با هموطنان آسیب دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان، یک‌شنبه ۲۹ دی‌ماه در کنار مردم به تماشای این فیلم می‌نشینند.

به گزارش سوره سینما، اکران عمومی کمدی سینمایی «اژدر» از هفته گذشته آغاز شده و این فیلم هم‌اکنون در تهران و شهرستان‌ها روی پرده رفته است.

اژدر عنوان کمدی خانوادگی به کارگردانی رضا سبحانی است که بازیگرانی همچون  بهاره رهنما ، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام دوست، شهره لرستانی، شادروان لوون هفتوان،  نادر سلیمانی، نصراله رادش، محمد شیری ، یوسف صیادی، آذین رئوف، آرش نوذری و …در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در این فیلم که یکی از آخرین آثار شادروان لوون هفتوان بازیگر فقید سینِما و تئاتر است علاوه بر بازیگران سینِما و تلویزیون دو چهره جنجالی و حاشیه‌ساز فضای مجازی یعنی رضا پرستش (مشهور به بدل لیونل مسی) و دی‌جی حسین فسنغری نیز حضور دارند.

بر این اساس عوامل این فیلم سینمایی، ضمن اعلام همدردی با هموطنان آسیب دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان، روز یک‌شنبه ۲۹ دی ماه ساعت ۸ شب به پردیس سینمایی کوروش رفته و در کنار مردم به تماشای «اژدر» می‌نشینند.

کلیه عواید حاصله از اکران فیلم در این مراسم به عزیزان خسارت دیده در سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این سانس به سایت سینماتیکت مراجعه نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>