سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

سومین دوره طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» اجرا می‌شود

simorgh parvaneha site

سومین دوره طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» همزمان با سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر توسط بنیاد سینمایی فارابی در سراسر کشور به اجرا درمی‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در ادامه روال سال‌های اخیر جشنواره فیلم فجر، امسال هم بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت سازمان سینمایی، مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» را در نوبت صبح سینماهای نمایش دهنده فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، در سراسر کشور برگزار می‌کند.

خلق فرصت برای دسترسی کودکان و نوجوانان کشور به فیلم‌های مورد علاقه خود همزمان با جشنواره فیلم فجر و نمایش این فیلم‌ها در سراسر کشور با همراهی هنرمندان سینمای کودک و نوجوان از جمله اهداف طرح «سیمرغ و پروانه‌ها»ست.

در این طرح فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر روی پرده خواهد رفت.

بر اساس این خبر، در سومین دوره از اجرای طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» ترتیب نمایش فیلم‌ها در ساعت ۱۰ صبح در برخی از سینماهای جشنواره در تهران و سینماهای میزبان جشنواره در سراسر کشور بدین شرح خواهد بود:

سه شنبه ۱۵بهمن: فیلم «قطار آن‌شب» [برنده پروانه زرین بهترین فیلم کودک از جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوانان]

چهارشنبه ۱۶بهمن: فیلم «۲۳نفر» [برنده پروانه زرین بهترین فیلمنامه و فیلم بخش ملی و پروانه زرین بهترین کارگردانی بخش بین‌الملل از جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوانان و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره فیلم فجر]

شنبه ۱۹بهمن: فیلم «کاتی و ستاره» [برگزیده جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوانان]

یکشنبه ۲۰بهمن: فیلم «منطقه پرواز ممنوع» [برنده پروانه زرین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوانان]

دوشنبه ۲۱بهمن: «تورنا۲» [از فیلم‌های پرمخاطب جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوانان]

طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» در سالن‌های تهران راگا، کیان، تماشا، فجر اسلامشهر، زندگی، ماندانا، باغ کتاب و سالن‌های جشنواره در مراکز استان‌ها اجرا خواهد شد.

simorgh parvaneha poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>