سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
فیلم جنجالی به جشنواره فجر می‌رود/

مشکل «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به زودی حل می‌شود

mahmoodi-banoo

مهدی داوری با اعلام خبر حل مشکل نمایش«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ابراز امیدواری کرد در دولت جدید این اتفاق‌ها تکرار نشود.

مهدی داوری با اعلام خبر حل مشکل نمایش«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ابراز امیدواری کرد در دولت جدید این اتفاق‌ها تکرار نشود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» درباره آخرین وضعیت این فیلم به سوره سینما گفت: آخرین پیگیری‌ها برای دریافت پروانه نمایش «زندگی مشترک و بانو» را انجام داده‌ایم. امیدواریم ظرف چند روز آینده مشکل حل شود.

وی افزود: فیلم مدت‌هاست آماده نمایش است. تنها مشکل، مجوز بود. ترجیح می‌دهیم فیلم را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نمایش دهیم.

داوری درباره افق‌های روشن مدیریت سینما در دولت جدید اضافه کرد: با توجه به وعده‌هایی که از دولت جدید شنیده‌ایم امیدوارم که اتفاقی که برای «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» افتاد دیگر تکرار نشود. این اتفاق‌ها ناشی از برداشت‌های سلیقه‌ای از فیلم است. اگر دوستان با دید بازتر و دور کردن نگاه شخصی، فیلم را ببینند چنین مشکلاتی اتفاق نخواهد افتاد.

«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» سومین فیلم روح‌الله حجازی است که در آن ترانه علیدوستی، پیمان قاسم‌خانی، حمید فرخ‌نژاد و هنگامه قاضیانی بازی کرده‌اند.