سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اطلاعیه «ایسفا» در مورد تعویق فراخوان جشن مستقل فیلم کوتاه

isfa

در پی شیوع کرونا و معلق شدن بسیاری از جشنوارهای داخلی و بین‌المللی، انجمن فیلم کوتاه ایران اعلان فراخوان جشن مستقل فیلم کوتاه را به تعویق انداخت.

به گزارش سوره سینما، در متن اطلاعیه انجمن فیلم کوتاه ایران آمده است:

«به اطلاع عموم فیلمسازان فیلم کوتاه و علاقه مندان این حوزه می رساند: در پی انتشار بیماری کوید ۱۹ و معلق شدن بسیاری از جشنوارهای داخلی و بین المللی؛ انجمن فیلم کوتاه ایران نیز اعلان فراخوان جشن مستقل فیلم کوتاه را به تعویق انداخته و از آنجا که برگزاری جشن بزرگ خانه سینما در هاله ای از ابهام به سر می برد انجمن فیلم کوتاه ایران با استفاده از فرصت پیش آمده برای بهبود بخشی و اصلاح سیستم برگزاری آکادمی ایسفا دست به تغییراتی در شیوه برگزاری آن زده است.

لذا فراخوان به شکل گذشته منتشر نخواهد شد واطلاعات مربوط به شیوه پذیرش فیلم ها، مقررات و تاریخ برگزاری جوایز آکادمی ایسفا در اطلاعیه های بعدی توسط دبیر محترم جشن یازدهم علیرضا قاسمی به اطلاع  فیلمسازان و علاقه مندان فیلم کوتاه خواهد رسید. با آرزوی سلامتی و سربلندی برای خانواده محترم فیلم کوتاه ایران.

هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران ایسفا»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>