سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
در بیست‌وهفتمین برنامه «مکث» ببینید:

پرستار داوطلب اقامتگاه کرونایی‌ها/ از پریدن با پاراگلایدر تا مصدومیت و کسب سهمیه پاراالمپیک

Maks27

در بیست‌وهفتمین قسمت برنامه «مکث» فرناز رهنما میزبان فیروزه سلطان‌محمدی ورزشکار پاراالمپیکی است که به صورت داوطلبانه در اقامتگاه‌های نگهداری از بیماران کرونایی کمک‌سانی می‌کند.

به گزارش سوره سینما، در بیست‌و هفتمین قسمت از برنامه «مکث» که پنج‌شنبه اول خرداد ساعت ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، فرناز رهنما میزبان فیروزه سلطان‌محمدی ورزشکار پاراالمپیکی است. سلطان‌محمدی رکورددار پرواز با پاراگلایدر در ایران است اما بخاطر سقوط از ارتفاع قطع نخاع شده و ناچارا این ورزش را رها کرد. این حادثه‌ی تلخ اما وی را افسرده و خانه‌نشین نکرد و سلطان‌محمدی سراغ ورزش پرتاب دیسک رفته و موفق به کسب سهمیه حضور در پاراالمپیک شد. از وقتی کرونا فعالیت‌های حرفه‌ای ورزشی را به حالت تعلیق درآورد این ورزشکار نیز به صورت داوطلبانه در اقامتگاه‌های نگهداری از بیماران کرونایی شروع به خدمت کرده و روزانه تا ١٧ ساعت در این محل کمک‌سانی می‌کند.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه دو قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر مسعود کرامتی، گلاره عباسی، لاله صبوری، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>