سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در برنامه «سوره» از قرآن، جهاد، مقاومت و جامعه‌ اسلامی می‌گوید

soureh

در قسمت سی‌ام برنامه تلویزیونی «سوره»، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری پیرامون «قرآن، جهاد، مقاومت و جامعه‌ اسلامی» سخن خواهد گفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، قسمت سی‌ام برنامه تلویزیونی «سوره» امشب ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در این قسمت یوسفعلی میرشکاک به قصه‌خوانی قرآنی از روی بخشی از کتاب «روض الجنان و روح الجنان» می‌پردازد و حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری پیرامون «قرآن، جهاد، مقاومت و جامعه‌ اسلامی» سخن خواهد گفت.

از دیگر بخش‌های این قسمت از برنامه «سوره» بررسی کارنامه قرآن‌پژوهی شهاب‌الدین محمود آلوسی است و همچنین در بخشی دیگر از برنامه، مسعود دیانی با سید حسین شهرستانی و عبدالحمید قدیریان درخصوص «قرآن و نقاشی» به گفتگو خواهد نشست.

برنامه تلویزیونی «سوره» به تهیه‌کنندگی علی خواجه و مرتضی روحانی، در شب‌های ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>