سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۳۹۹ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی پردیس «آزادی» کرمانشاه/ تعویق کلنگ‌زنی پردیس «پیروزی»

pardis-azadi-kermanshah

محمدجواد کنجوری گفت: شیوع بیماری کرونا در چندین ماه گذشته تاثیر مخربی روی روند ساخت پردیس «آزادی» کرمانشاه نگذاشت و با پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه، آماده بهره‌برداری در کمتر از یک ماه آینده خواهیم بود.

به گزارش سوره سینما، محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا در چندین ماه گذشته علیرغم ایجاد مشکلات اقتصادی و تعطیلی سینماها اما به لطف و همت موسسه «بهمن سبز»  تاثیر مخربی روی روند ساخت پردیس آزادی کرمانشاه نگذاشت و با پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آماده بهره برداری در کمتر از یک ماه آینده خواهیم بود.

وی توضیح داد: در حال حاضر مراحل عمرانی پردیس تقریبا به اتمام رسیده و سالن های VIP و صندلی ها و کافی شاپ و دکور تکمیل شده و در انتظار نصب سیستم های صوتی تصویری هستیم . این سینما در گذشته یک سالن ۵۰۰نفره داشت که اکنون تبدیل به پردیسی سه سالنه مجهز شده است.

کنجوری همچنین درباره افزایش قیمت بلیت عنوان کرد : هنوز دستوری برای ما صادر نشده است و بازگشایی سینما هم نیز برای ما قابل تخمین نیست اما در هر صورت در زمان مناسب خودش ما آماده بهره برداری از سالن های موجود با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

وی در پایان درباره کلنگ زنی پردیس پیروزی کرمانشاه عنوان کرد: بیماری کرونا فعلا پیگیری آن پروژه را به تعویق انداخته و امیدواریم بعد از افتتاح سینما آزادی کرمانشاه ، به سراغ آن پردیس برویم.

این سینما که متعلق به حوزه هنری بوده در حال حاضر زمینی خالی است که مقرر است این پردیس در ۸ طبقه در قالب یک مال تجاری فرهنگی احداث و با ۷ سالن سینما، که طبقه آخر سالن روباز چهار فصل است تا نیمه اول سال ۹۹ کلنگ بخورد. «پیروزی» اولین سینمای شهر کرمانشاه بود که در سال ۱۳۹۶ بر اثر زلزله تخریب شد و به صلاحدید استانداری وقت، زمین آن را صاف کردند و از بهره برداری بازماند.