سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان خوزستان خبر داد:

اتمام سالن‌های جدید سینما «آزادی» آبادان/ ادامه پروژه تبدیل سینما «اکسین» اهواز به پردیس پنج سالنه

azadi-abadan1

میلاد تفت‌آشیان گفت: تجهیز و بازسازی سینما «آزادی» آبادان به اتمام رسیده و روند تبدیل سینما «اکسین» اهواز به پردیسی پنج سالنه نیز در دست اقدام است.

میلاد تفت‌آشیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان خوزستان در گفت‌و‌گو با سوره سینما عنوان کرد: در راستای طرح تحول عمرانی موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری، سینما «آزادی» آبادان در سینماهای اولویت نخست بازسازی در حال حاضر در مرحله تکمیل سازه و تکمیل دو سالن جدید است.

وی افزود: در حال حاضر سینما «آزادی» آبادان یک سالن اصلی با ۲۲۰ نفر ظرفیت دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های موسسه «بهمن سبز» احداث ۲ سالن دیگر علیرغم وجود شرایط کرونایی ، در موعد مقرر به پایان رسید.

وی تکمیل کرد: نما و تجهیزات و نصب صندلی ها و سازه ها و مشاعات داخلی و بیرونی همگی به اتمام رسیده و در انتظار نصب تجهیزات صوتی و تصویری و آماده برای بازگشایی سینماها با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

azadi-abadan2

تفت‌آشیان همچنین گفت: سینما «اکسین» اهواز در حال حاضر یک سالنه ۶۰۰ نفره با دو بالکن جنبی دارد و پروژه تبدیل آن به پردیسی ۵ سالنه در دست اقدام است.

موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در حال حاضر در استان خوزستان سینماهای «اکسین» اهواز با یک سالن، «بهمن» اهواز با یک سالن، «قدس» اهواز با یک سالن، «آزادی» آبادان با یک سالن و «نخل» خرمشهر با دو سالن را به صورت فعال دارد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>