سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۳۹۹ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
در نهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» ببینید:

زندگی سخت دریانوردان در قرنطینه‌ دوران کرونا

Maks9

در نهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» احترام برومند در روز جهانی دریانورد میزبان کاپیتان محمد برنجی و همسرش دریا بیداله خانی است.

به گزارش سوره سینما، در نهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که  پنج‌شنبه پنجم تیرماه ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار شبکه دو سیما پخش خواهد شد، احترام برومند در روز جهانی دریانورد میزبان کاپیتان محمد برنجی و همسرش دریا بیداله خانی است. در این گپ‌وگفت شنیدنی شاهد روایت سختی‌ها و هیجانات زندگی یک دریانوردان به ویژه در دوران کرونا و قرنطینه خواهیم بود. دورانی که به واسطه شیوع این بیماری برخی از دریانوردان به ناچار ماه‌ها روی دریا و دور از خانواده ماندند و برخی دیگر دور از دریا و شغل‌شان.

برنجی و بیداله خانی همچنین از نحوه آشنایی، ازدواج عاشقانه و شرایط زندگی دریانوردان که گاهی تا ماه‌ها از خانواده دور هستند خواهند گفت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، پرویز فلاحی‌پور، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>