سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
در دوازدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه محیط‌‌بانی که برای حفاظت از محیط‌ زیست تا پای مرگ رفت

Maks12

در دوازدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» سپند امیرسلیمانی میزبان جواد سلیاری محیط‌بان فداکاری است از هیچ کوششی برای دفاع از محیط زیست و حیوانات دریغ نمی‌کند.

به گزارش سوره سینما، در دوازدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که  پنج‌شنبه ۱۹ تیرماه ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، سپند امیرسلیمانی میزبان جواد سلیاری محیط‌بان فداکاری است از هیچ کوششی برای دفاع از محیط زیست و حیوانات دریغ نمی‌کند. او در راه انجام وظیفه و عشق به محیط زیست کشورمان حتی تا پای مرگ پیش رفته است. ماجراهای جذاب و شنیدنی این محیط‌‌ بان جوان را از درگیری با شکارچیان و قبول نکردن رشوه‌های کلان تا مورد حمله خرس و پلنگ قرار گرفتن را در این قسمت از برنامه «مکث» ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، پرویز فلاحی‌پور، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>