سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۹ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

کارگاه مجازی «مستند بحران» مرتضی شعبانی برگزار شد

morteza-shabani

کارگاه «مستند بحران از منظر تولید» که توسط مرتضی شعبانی ارائه شده است، در فضای مجازی عرضه شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مجموعه این کارگاه‌ها در ۴ سرفصل مختلف برگزار شد و فیلم آن به شکل Offline قابل دانلود و بازبینی روی وب‌سایت مرکز گسترش، پایگاه خبری سینماتجربی، صفحات فضای مجازی و آپارات است.

کارگاه مجازی «مستند بحران از منظر تولید» چهارمین بخش این مجموعه کارگاه‌ها است که با حضور مرتضی شعبانی تهیه‌کننده سینمای مستند ضبط و در فضای مجازی عرضه شده است.

طی سه هفته گذشته نیز دکتر مصطفی جلالی‌فخر به بهداشت گروه‌های مستندسازی در زمان بحران پرداخته بود، محسن اسلام‌زاده کارگاه انتقال تجربه‌ی مستند بحران را برگزار کرده بود و محمدسعید محصصی هم کارگاه «مستند پس از بحران» را ارائه داده بود.

علاقمندان جهت بازبینی کارگاه مجازی انتقال تجربه مستند بحران می‌توانند به صفحه ویژه سینماحقیقت در آپارات CINEMA_VERITE_film_festival، پایگاه خبری- تحلیلی سینماتجربی به نشانی www.cinematajrobi.ir، وب‌سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی www.defc.ir و فضای مجازی مراجعه نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>