سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ شهریور ۱۳۹۲ در ۸:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب
بازیگر «مهمان داریم» دو نمایشنامه ترجمه کرد/

منتظر اکران «مهمان داریم» هستم/ شخصیتی چند لایه را در این فیلم بازی کردم

p170hcntmd104g4ga8bm142e1jq44

آهو خردمند با اشاره به کیفیت فیلمنامه «مهمان داریم» تأکید کرد مشتاقانه منتظر اکران این فیلم در جشنواره فجر است.

آهو خردمند با اشاره به کیفیت فیلمنامه «مهمان داریم» تأکید کرد مشتاقانه منتظر اکران این فیلم در جشنواره فجر است.

آهو خردمند بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: بازی در تله فیلمی به کارگردانی روح‌الله حجازی را به تازگی به پایان رسانده‌ام. در این تله فیلم با پریناز ایزدیار و هادی دیباجی همبازی بودم.

این بازیگر گفت: در این فیلم مثل همیشه نقش یک مادر فداکار را بازی کردم. حدود ۶ سال پیش با روح‌الله حجازی در یک تله فیلم کار کرده بودم و از شخصیت کارگردانی او شناخت داشتم می‌دانستم با فیلمنامه چطور برخورد می‌کند. حجازی در کارگردانی بسیار پخته‌تر شده و می‌توان در شیوه کارگردانی‌اش پیشرفت را دید.

بازیگر «شهر زیبا»گفت: فیلم سینمایی «مهمان داریم» را آماده اکران دارم. این فیلم تجربه خوبی بود و از بازی کردن در آن احساس رضایت دارم. بازی شخصیتی چند لایه را برای اولین بار در این فیلم تجربه کردم و در آن با پرویز پرستویی همبازی بودم. شخصیت‌پردازی در این فیلم بسیار حساب‌ شده بود. مشتاقانه منتظر اکران آن در جشنواره فجر هستم.

خردمند که ترجمه چند نمایشنامه را به عهده داشته درباره فعالیت‌هایش در این زمینه توضیح داد: دو نمایشنامه کانادایی به نام‌های «کلیمور» و «خواهران خوب»  را ترجمه کرده‌ام که نشر افراز به زودی آنها را منتشر می‌کند.

در فیلم سینمایی «مهمان داریم» محصول حوزه هنری علاوه بر خردمند، پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، بهروز شعیبی و … بازی کرده‌اند. محمد مهدی عسگرپور کارگردان «میهمان داریم» است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>