سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
در نوزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» ببینید:

عقد زوج دوستدار محیط زیست در ارتفاع هزار متری

Maks19

در نوزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» مهران رجبی میزبان زوجی به نام‌های یاسمن نعمتی و رحمان مرادیانی است که از دوستداران محیط زیست هستند.

به گزارش سوره سینما، در نوزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که  پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ساعت ٠٠:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، مهران رجبی میزبان زوجی به نام‌های یاسمن نعمتی و رحمان مرادیانی است که از دوستداران محیط زیست هستند و به واسطه علاقه مشترک‌شان یعنی صیانت از محیط زیست با هم آشنا شده‌اند. مرادیانی در کوهستان به نعمتی پیشنهاد ازدواج داد و مراسم عقد این زوج دوستدار طبیعت در صخره‌های زیبای استان کردستان و ارتفاع هزار متری برگزار شد.

این زوج جوان و دوست‌داشتنی تابحال خدمات زیادی برای طبیعت از جمله کاشت درخت، حفاظت از غارها و مراقبت و محافظت از محیط زیست و جنگل‌های با ارزش بلوط انجام داده‌اند. آنها فرزند دوساله ای به نام پویان دارند که مانند والدینش عاشق طبیعت است و حتی اتاق خوابش را شبیه به صخره‌های طبیعی تزئین کرده‌اند. ماجرای عاشقی و دلمشغولی‌های این زوج دوست‌داشتنی را این هفته در برنامه «مکث» ببینید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، پرویز فلاحی‌پور، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>