سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
در دومین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه خیّر و خبرنگاری که بالای صد رضایت قتل گرفته‌اند

Maks-S3E2

در قسمت دوم از فصل سوم برنامه «مکث» کورش سلیمانی میزبان میزبان عزالدین عباسی و شهریار کریمی است که با همکاری یکدیگر بیش از صد رضایت برای مجرمان قتل‌های غیرعمد گرفته‌اند.

به گزارش سوره سینما، در دومین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ویژه ماه محرم که شنبه شب ساعت ١٩:٣٠ قبل از اخبار ٢٠:٣٠  پخش خواهد شد، کورش سلیمانی میزبان عزالدین عباسی و شهریار کریمی است که ماجرای جالبی با هم آشنا و حالا دوست و همکار شده‌اند. پدر کریمی بخاطر مشکل مهریه در زندان بود و عباسی که خیّر است و زندانیان بدهکار و محکومان قتل‌های غیرعمد را با پرداخت پول و گرفتن رضایت آزاد می‌کند او را نیز بخاطر پسر کوچکش شهریار آزاد می‌کند، سال‌ها بعد شهریار کریمی که حالا خبرنگار شده است با این خیّر همراه شده و حالا هر دو با همکاری یکدیگر بیش از صد رضایت برای مجرمان قتل‌های غیرعمد گرفته‌اند و همچنان در این مسیر تلاش می‌کنند.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.