سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
در چهارمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه زنی مهربان که کلیه و قاتل فرزندش را بخشید

Maks-S3E4

در قسمت چهارم از فصل سوم برنامه «مکث» کورش سلیمانی میزبان زنی مهربان است که طاقت دیدن رنج و ناراحتی مردم را ندارد و از هیچ کوششی برای کمک به آنها دریغ نمی‌کند.

به گزارش سوره سینما، چهارمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» دوشنبه شب ساعت ١٩:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته اول کورش از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده کورش سلیمانی مجری و راوی خواهد بود. در برنامه امشب سلیمانی میزبان ناهید بهرامی، زنی مهربان است که طاقت دیدن رنج و  ناراحتی مردم را ندارد و از هیچ کوششی برای کمک به آنها دریغ نمی‌کند.

پسر بهرامی که برای جلوگیری از یک مشاجره وارد معرکه شده بود به قتل می‌رسد اما مادر قاتل جگرگوشه‌اش را می‌بخشد. این تنها یکی از بخشش‌های این زن مهربان است. بهرانی کلیه‌اش را به بیماری نیازمند بخشیده و در زمینه کمک‌های مالی نیز پیشقدم است. روایت ماجرای زندگی این زن مهربان و سخاوتمند را از دست ندهید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>