سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اولین حضور بین‌المللی مستند «فرزندان شب» در جشنواره «بوسان»

farzandan-shab

فیلم مستند «فرزندان شب» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور در اولین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه جشنواره «بوسان» کره‌جنوبی راه یافت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «فرزندان شب» که پخش‌کننده‌ی بین‌المللی آن الهه نوبخت است، در اولین اکران جهانی خود، در بخش رسمی مسابقه مستند بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» BUSAN کره‌جنوبی به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره «بوسان» قدیمی‌ترین فستیوال فیلم در کره‌جنوبی است که از سال ۱۹۹۶ پایه‌گذاری شده و طی این ۲۵ سال، به یکی از معتبرترین جشنواره‌های آسیایی تبدیل شده است.

امسال و به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، این جشنواره از ۷ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۶ تا ۲۵ مهر ۹۹) به شکل آنلاین برگزار خواهد شد و تنها نمایش‌های محدودی برای کره‌ای‌ها در برخی سالن‌ها دارد و میهمانان خارجی هم برای شرکت در این رویداد دعوت نشده‌اند.

گفتنی است: «فرزندان شب»، زندگی کودکان سرباز در جنگ‌ها را روایت می‌کند. این فیلم در اولین نمایش ملی خود، آذرماه ۹۸ در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی پرده رفته بود.

عوامل تولید مستند ۸۳ دقیقه‌ای «فرزندان شب» به این شرح هستند: پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: بهروز نورانی‌پور، فیلمبردار: فردین باتمانی، صدابردار: فرهاد عسگری، تدوینگر: لقمان سخنور، صداگذار: مسلم رضوی، گوینده: اقدس بهزادی‌پور، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پخش بین‌المللی: شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>