سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۹ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
در سی‌وهفتمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

از کوره‌های آجرپزی تا قهرمانی لیگ

MaksS3E37

در قسمت سی‌وهفتم از فصل سوم برنامه «مکث» گلاره عباسی میزبان یک استاد دانشگاه است که در دوران کودکی در کوره‌های آجرپزی مشغول به کار بوده است.

به گزارش سوره سینما، سی‌وهفتمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» شنبه ۵ مهر حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته ششم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده گلاره عباسی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه گلاره عباسی میزبان امیرحسین قاسمی و همسرش مریم نراقی است. قاسمی فرزند یک استاد دانشگاه است که در دوران کودکی در کوره‌های آجرپزی مشغول به کار بوده است. همین موضوع انگیزه‌ای می‌شود تا قاسمی و همسرش تصمیم بگیرند برای کودکانی که در کوره‌های آجرپزی مشغول هستند کاری کنند. از دل این گروه حالا یک تیم فوتبال موفق تشکیل شده است که تیم‌های نامی و موقعیت‌دار را یکی پس از دیگری در لیگ نوجوانان شکست می‌دهد و امیدهای فراوانی به بازیکنان نوجوانش بسته شده است.

روایت این تیم موفق را از زبان قاسمی، همسرش و چند عضو این تیم فوتبال موفق در «مکث» امشب ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>