سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۳۹۹ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
در سی‌وهشتمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه کارگران معدن و دوستان‌شان که هیچ‌وقت به خانه برنگشتند

MaksS3E37-1

در قسمت سی‌وهشتم از فصل سوم برنامه «مکث» گلاره عباسی میزبان یدالله زمانی و یاسر پوررنجبر از کارکنان یک معدن در کشورمان است.

به گزارش سوره سینما، سی‌وهشتمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث»  یک‌شنبه ۶ مهر حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته ششم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده گلاره عباسی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه گلاره عباسی میزبان یدالله زمانی و یاسر پوررنجبر از کارکنان یک معدن در کشورمان است. حتما شما هم این جمله را شنیده‌اید که فلان شغل بعد از کار در معدن سخت‌ترین کار دنیاست. یعنی همه بر اینکه اشتغال در معدن رتبه اول سختی کار در دنیا را دارد اتفاق نظر دارند. ساعت‌ها در تاریکی و هوای آلوده زیر زمین کار کردن در شرایط خطرناک و با حقوقی ناچیز. زمانی و پوررنجبر عنوان می‌کنند بارها و بارها شاهد مرگ دوستان و همکاران‌شان بوده‌اند و مخاطرات کار بالاتر از  آن است که مردم تصور می‌کنند. روایت خاطرات تلخ و شیرین این دو همکار را از سال‌ها اشتغال در معدن امشب در «مکث» ببینید و بشنوید.

MaksS3E37-2

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>