سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
در آخرین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

روایت تاجر و استاد دانشگاهی که افتخارشان خادمی حرم امام رضا(ع) است

Maks-S3E58-1

در قسمت پنجاه‌وهشتم و آخر از فصل سوم برنامه «مکث» سعید شیخ‌زاده میزبان یک استاد دانشگاه و یک تاجر است که افتخار هر دوی آن‌ها خادمی حرم امام رضا(ع) است.

به گزارش سوره سینما، پنجاه‌وهشتمین و آخرین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» شنبه ۲۶ مهر مصادف با شهادت امام رضا(ع) حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته هشتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده سعید شیخ‌زاده مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه سعید شیخ‌زاده میزبان دو تن از خادمان حرم امام رضا (ع) به نام های حسین فرهی و مهدی حائری‌حسینی است. فرهی فارغ‌التحصیل در مقطع دکترا در رشته حقوق بین‌الملل از دانشگاه استراسبورگ فرانسه و استاد دانشگاه است و حائری حسینی از تجار بنام و معتبر استان خراسان است و افتخار هر دوی آن‌ها خادمی بارگاه حرم امام رضا(ع) است. روایت این دو همکار و دوست را از خاطرات تلخ و شیرین شان در روزها و شب‌هایی که در حرم امام رضا (ع) خادمی کرده‌اند امشب در «مکث» ببینید و بشنوید.

Maks-S3E58-2

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>