سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب
احتمال حضور در جشنواره فیلم فجر/

ابراهیم سعیدی تدوین «عاشق ایستاده می‌میرد» را آغاز کرد

ashegh-istadeh

تدوین فیلم سینمایی «عاشق ایستاده می میرد» به کارگردانی شهرام مسلخی شروع شد.

تدوین فیلم سینمایی «عاشق ایستاده می میرد» به کارگردانی شهرام مسلخی شروع شد.

مسلخی کارگردان فیلم سینمایی «عاشق ایستاده می‌میرد» که چندی پیش فیلمبرداری آن به پایان رسید، درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: به تازگی تدوین این فیلم توسط  ابراهیم سعیدی آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده تا یک ماه آینده تدوین به پایان خواهد رسید و صداگذاری آن توسط آرش قاسمی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای ساخت موسیقی در حال مذاکره با آهنگساز هستیم که به زودی قطعی خواهد شد. احتمالا اولین نمایش این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. از کیفیت کنونی فیلم راضی هستم و امیدوارم خروجی نهایی با مخاطب ارتباط برقرار کند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رضا رزمنده دوران جنگ تحمیلی است که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، او یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است، در این گزارش همرزم کرد و ناجی او در دوران جنگ را می بیند که علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می شود.

سروش صحت، پوریا پورسرخ ، لعیلا زنگنه و … بازیگران این فیلم هستند. «عاشق ایستاده می‌میرد» اولین فیلم سینمایی شهرام مسلخی در مقام کارگردان است. ابراهیم سعیدی تدوین فیلم‌های سینمایی «بی تابی بیتا»، «انتهای زمین» و «بازم سیب داری» را برعهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>