سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۳۹۹ در ۱:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب

اعلام زمان پخش نشست رسانه‌ای و رونمایی از تیزر جشنواره فیلم کوتاه تهران

neshast-filmkootah

نشست رسانه‌ای سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در قالب ویدیویی از صحبت‌های دبیر جشنواره در پاسخ به خبرنگاران ۶ آبان ماه پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، با جمع‌بندی و دریافت سوالات به صورت صوتی و ویدیویی از سوی اهالی رسانه و ضبط نشست رسانه‌ای این رویداد در گفت و گو با سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره، ویدیوی این نشست روز سه شنبه ۶ آبان از ساعت ۱۱ از سایت آپارات و اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران پخش می شود.

در این نشست که به منظور حفظ سلامت اهالی رسانه و دست‌اندرکاران جشنواره در شرایط اوج مخاطرات کرونا، پرهیز از مشکلات ارتباط آنلاین و ایجاد ساختاری جدید، به صورت غیرآنلاین و ویدیویی ترتیب داده شده است، دبیر جشنواره ضمن ارایه توضیحات مقدماتی درباره شرایط و کیفیت برگزاری رویداد، به سوالات ارسال شده پاسخ خواهد داد.

همچنین از تیزر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز رونمایی خواهد شد.

این نشست رسانه ای از ساعت ۱۱ ششم آبان ماه به صورت همزمان از آپارات انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.aparat.com/iycs و اینستاگرام آن به شناسه کاربری instagram.com/iycs.ir است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>