سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «قاموس» به مرحله تدوین رسید

ghamoos

تدوین فیلم سینمایی «قاموس» به نویسندگی و کارگردانی علی براتی و تهیه‌کنندگی محمد فضیله آغاز شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم، تدوین فیلم سینمایی «قاموس» به نویسندگی و کارگردانی علی براتی و تهیه‌کنندگی محمد فضیله که مدتی است تصویربرداری آن به پایان رسیده است، آغاز شد.

مراحل فنی دیگر این فیلم سینمایی از جمله صداگذاری و موسیقی که در ژانر وحشت و آخرالزمانی ساخته شده است، به زودی آغاز می‌شود.

«قاموس» دومین فیلم سینمایی علی براتی در مقام کارگردانی پس از «ماهی و برکه» است.

در خلاصه داستان «قاموس» آمده است: در آسمان چهارم طرف چپ بیت المعمور منبری است چوبی و شکسته. وارونه کردند به خیالشان. همه چیز تمام شده. یادشان نیست دانه‌های تسبیح مرا فرشتگان بوسه می‌زدند و برای دستان من از هم سبقت می گرفتند. عروسم را انتخاب می کنم از میان دخترکانی که هوایشان و حالشان مناسبت می کند با لبخندهای مستانه من!

درسا بختار، ریحانه رضی، یدالله شادمانی، فرشته آلوسی و نسا یوسفی، آرش برومند، فهیمه گردان، سیدابراهیم رکنی، عبدالحمید زارع، سمیرا عباسی، سپیده مظاهری و امیرعلی موسوی بازیگر خردسال، تیم بازیگران فیلم «قاموس» را تشکیل می‌دهند.

عوامل «قاموس» عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی براتی، تهیه کننده: محمد فضیله، مجری طرح: نفیسه خیراندیش، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: مسعود ترغبی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: سیدبهمن حسینی، صحنه ‌و لباس: اسماعیل خسروانی، ایمان اقلیدی سیدمجتبی سجادی، سما ستوده و سیمین متانت، مسئول هنروران : مهدی صفری، منشی صحنه: مونا خوش روش، مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه، عکاس: محمدکاظم نخعی‌راد و فیلمبردار پشت صحنه: علی فروتن.