سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۳۹۲ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
«خانه عروسک» این بار به دست سیدی افتاد/

هومن سیدی «عشق روزهای جنگ و برف» را می‌سازد

hooman-seyedi

هومن سیدی از ساخت فیلمی سینمایی با عنوان «عشق روزهای جنگ و برف» با مضمونی عاشقانه خبر داد و تأکید کرد منتظر اکران «سیزده» در جشنواره کودک است.

هومن سیدی از ساخت فیلمی سینمایی با عنوان «عشق روزهای جنگ و برف» با مضمونی عاشقانه خبر داد و تأکید کرد منتظر اکران «سیزده» در جشنواره کودک است.

هومن سیدی به سوره سینما گفت: درگیر اجرای مجدد نمایش «روایت ناتمام یک فصل معلق» هستم. احتمال دارد که به زودی نمایش «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن را کارگردانی کنم ولی هنوز چیزی قطعی نیست. یک فیلمنامه سینمایی آماده ساخت به نام «عشق روزهای جنگ و برف» آماده ساخت دارم که برای تولیدش منتظر فصل سرما هستیم. با تهیه‌کننده مذاکراتی داشته‌ام و در یک ماه آینده وضعیت تولید این فیلم مشخص می‌شود. فیلمنامه را خودم نوشته‌ام. قصه درباره یک پادگان است که در برف گیر کرده‌اند و در این فضا با روایت عشق یک سرباز به دختری جوان روبه‌روایم.

این کارگردان و بازیگر درباره اکران فیلمش «سیزده» در جشنواره کودک امسال افزود: قطعا خوشحال می‌شوم فیلمم در جشنواره کودک اکران شود. «سیزده» اساسا با رویکرد تربیتی برای خانواده و کودک ساخته شده و از اینکه مواجهه خانواده‌ها و متخصصین امور کودک با «سیزده» را در جشنواره کودک ببینم استقبال می‌کنم. ما درخواست نمایش در جشنواره کودک را داده‌ایم ولی هنوز حضور قطعی این فیلم در جشنواره مشخص نشده که امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد. فیلم برای دریافت پروانه نمایش مشکلی ندارد.

هومن سیدی در فیلم‌های سینمایی «یک تکه نان»، «چهارشنبه سوری» بازی کرده، «آفریقا» و «سیزده» از ساخته‌های وی در مقام کارگردان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>