سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

میلاد عرفان‌پور دبیر هنری جشنواره ملی نغمه‌های محمدی(ص) شد

milad-erfanpoor

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، میلاد عرفان‌پور را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه‌های محمدی(ص) منصوب کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت در حکمی میلاد عرفان پور را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه های محمدی(ص) منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت علیه السلام و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی هر ساله جشنواره فرهنگی هنری و رسانه‌ای آیات را با مشارکت و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها نهادها و موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می کند.

بر این اساس و بنا به پیشنهاد مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه های محمدی(ص) منصوب می کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با همکاری و تعامل موثر و سازنده با تمامی نهادها و موسسات قرآنی، در پیشبرد اهداف متعالی حوزه مورد نظر موفق باشید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>