سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۳۹۲ در ۳:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب
طلسم شکست/

بالاخره «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» بدون ممیزی پروانه نمایش گرفت

mahmoodi-banoo

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از دریافت پروانه نمایش برای این فیلم خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از دریافت پروانه نمایش برای این فیلم خبر داد.

سوره سینما- فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی که سال ۹۱ تولید شد و به دلایل نامعلومی موفق به حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نشد، اما به تازگی دربخش مسابقه  فستیوال مونترال  کانادا به نمایش در آمد، مهدی داوری تهیه کننده این فیلم  درباره وضعیت پروانه نمایشش به سوره سینما گفت: پس از مدتها تلاش به تازگی بدون هیچ گونه ممیزی پروانه نمایش برای این فیلم صادر شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که این فیلم یک بار در بازبینی جشنواره فیلم فجر سال گذشته شرکت کرده طبق آیین نامه نمیتواند امسال متقاضی شرکت در جشنواره باشد مگر با صلاح دید دبیر جشنواره که هنوز مشخص نشده چه کسی دبیری را به عهده خواهد گرفت. مذاکره برای نمایش این فیلم را آغاز کردیم که احتمالا با فراهم شدن شرایط این فیلم را به نمایش عمومی در آوریم.

 وی درباره واکنش مخاطبان در فستیوال مونترال گفت: آن طور که اطلاع داریم,این فیلم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است اما ظاهرا نتوانسته نظر داوران را به خود جلب کند.

در این فیلم  حمیدفرخ نژاد، ترانه علیدوستی، پیمان قاسم خانی، هنگامه قاضیانی، ترلان پروانه و… به ایفای نقش پرداخته اند. روح الله حجازی فیلم های سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «درمیان ابرها» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>