سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

همکاری فیلیمو و بهزیستی برای ارائه تخفیف و محتوای مناسب‌سازی شده به افراد دارای معلولیت

filimo-behzisti

فیلیمو با ارائه بسته‌های ویژه به افراد دارای معلولیت که تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی؛ در هفته «تکریم افراد دارای معلولیت»، فیلیمو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، در همکاری با سازمان بهزیستی کشور به عنوان اصلی ترین نهاد ساماندهی معلولان، با انعقاد تفاهم نامه‌ای به افراد تحت پوشش این سازمان خدمات ویژه ای ارائه می‌دهد.

در مرحله نخست، این همکاری با شعار «هیچ مانعی برای خوشحالی نیست!» به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از افراد انواع دارای معلولیت جسمی حرکتی، بینایی و شنوایی و صوت و گفتار برای تجربه زندگی بهتر با استفاده از تکنولوژی و دسترسی آسان به محتوای مفرح و متنوع صورت پذیرفته ‌است.

این خدمات به افراد دارای معلولیت بینایی، به صورت مناسب سازی محتواهای روز تاریخ سینمای ایران و جهان از طریق رابط سمعی و برای افراد دارای معلولیت شنوایی از طریق رابط بصری و زیرنویس رقم خواهد خورد که فیلیمو پیش از این نیز با احساس مسئولیت در این دو حوزه مسئولیت اجتماعی خود را در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، آغاز کرده است.

در راستای این تفاهم نامه فیلیمو با ارائه بسته های ویژه افراد دارای معلولیت با ارائه خدمات به این افراد که تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند و مشخصاتشان در سامانه سازمان بهزیستی به ثبت رسیده، خدمات ارائه می‌دهد.

گفتنی است همکاری فیلیمو و سازمان بهزیستی می‌تواند الگویی برای شرکت‌ها و ارگان‌های حوزه فناوری و استارتاپ ها باشد، تا  فعالیت‌های خود در جهت ارائه مسئولیت اجتماعی را بیشتر مورد توجه قرار دهند و به شامل سازی مخاطبان دارای معلولیت و تلفیق اجتماعی ایشان کمک شایانی کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>