سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۴۶ ق.ظ چاپ مطلب

ویژه‌برنامه شبکه چهار برای احمدعلی راغب خالق آهنگ‌های ماندگار انقلابی

ostad-ragheb

بزرگداشت زنده‌یاد احمدعلی راغب، خالق موسیقی ماندگارترین ترانه‌ها و سرودهای انقلابی در مجله شبانگاهی «شب‌های هنر» شبکه چهار سیما صورت می‌گیرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، این برنامه یکشنبه ۲۳ آذرماه در قالب ویژه‌برنامه به بزرگداشت زنده‌یاد احمدعلی راغب، خالق موسیقی ماندگارترین ترانه‌ها و سرودهای انقلابی اختصاص یافته است.

در این برنامه رضا مهدوی مجری کارشناس و سردبیر میز موسیقی میزبان سیدمحمد میرزمانی آهنگساز و رهبر ارکستر می‌شود و با وی در خصوص آثار زنده یاد احمدعلی راغب گفتگو می‌کند.

احمدعلی راغب یکی از آهنگسازان و هنرمندان موسیقی انقلاب که طی دهه‌های اخیر خالق ماندگارترین ترانه‌ها و سرودهای انقلابی است، سه شنبه ۱۸ آذر ماه در سن ۸۶ سالگی پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

زنده یاد راغب در سال ۱۳۸۲، به دلیل خلق ترانه‌ها و سرودهای ماندگار انقلاب موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری) در رشته آهنگسازی شد. این در حالی بود که از این هنرمند در جریان برگزاری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نیز قدردانی به عمل آمد.

مجله «شب‌های هنر» یکشنبه شب‌ها با اجرا و سردبیری رضا مهدوی  ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>