سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
الهام فخاری در بازدید از جشنواره فیلم کوتاه تهران مطرح کرد:

بررسی و آمادگی ظرفیت‌های شهری به منظور همکاری در تولید فیلم کوتاه

fakhari-film-kootah

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در انجمن سینمای جوانان ایران از ستاد برگزاری سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بازدید و با دبیر و جمعی از مدیران جشنواره دیدار کرد.

به‌گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در بازدید جمعی از مدیران و مسئولان شورای اسلامی شهر تهران از انجمن سینمای جوانان ایران چالش‌ها و چشم‌اندازهای توسعه این نهاد فرهنگی باسابقه مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت. الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر، کیومرث بشیریه مدیرکل اجرایی شورای شهر تهران و محمدامین داوری، مشاور رییس شورای اسلامی استان تهران، به نمایندگی از شورای شهر و سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره سی و هفتم، علی جعفری عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی، آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی و مسعود مدرسی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی انجمن سینمای جوانان ایران در این نشست حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه علی جعفری با اشاره به امکانات وظرفیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران، پیشنهاداتی را برای تعمیق و گسترش همکاری‌های انجمن با نهادهای فرهنگی شهرداری تهران مطرح کرد.

وی گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران یکی ازمهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای سینمایی بین‌المللی در منطقه است و لزوم همکاری و هم‌افزایی متولیان امر در شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری برای تقویت هرچه بیشتر این جشنواره احساس می‌شود.

در ادامه، الهام فخاری با اشاره به ظرفیت های شورای شهر برای همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران و جشنواره فیلم کوتاه تهران توضیح داد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در تلاش برای ارتقای فرهنگی جامعه هستند و این از اولویت های این نهادها است. شورای شهر ظرفیت‌های زیادی برای این همکاری دارد و آمادگی خود را نیز اعلام می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد امکانات فرهنگی برای شهروندان و جوانان در شهرستان‌های استان تهران از ایجاد نمایندگی در این نقاط استقبال کرد.

فخاری همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری انجمن و شهرداری، فضاهای مجهز و امکانات مناسبی برای تولید فیلم کوتاه در شهر تهران و شهرستان‌های اطراف فراهم شود.

در پایان این دیدار، حاضران در نشست در سالن سینمایی انجمن، به تماشای چند فیلم کوتاه نشستند.

بخش نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهرانبه‌دو شکل آنلاین و حضوری، ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی ایران مال برگزار می‌شود. این رویداد ششم بهمن‌ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>