سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم «موج» برگزار شد/ تصمیم‌گیری درباره اختتامیه

mowj-kish-jalase

جدیدترین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره فیلم «موج» با دستور کار نحوه برپایی اختتامیه و انتخاب داوران برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش، چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش برای برنامه‌ریزی و بررسی راهکاری‌های پیش‌رو برای برگزاری آیین اختتامیه این دوره از جشنواره برگزار شد.

دستور کار اصلی جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش متشکل از جعفر صانعی مقدم، مجید برزگر، احسان عبدی پور، مهدی قربان پور، سعید پورعلی، رضا اردلان و مسعود رهبری به دبیری ابراهیم حصاری تصمیم‌گیری درباره کیفیت برگزاری آیین اختتامیه این دوره از جشنواره بود.

براساس این گزارش اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره در این جلسه سازوکارهای مختلف برگزاری آیین اختتامیه جشنواره چهارم را بر مبنای ملاحظات و محدودیت‌های کرونایی مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند. هر یک از اعضای شورا درباره راهکارهای مطرح شده نکاتی را طرح و تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب مناسب‌ترین سازوکار به جلسات آتی موکول شد.

شورای سیاست‌گذاری جشنواره «موج» در نظر دارد با توجه به شرایط کرونایی کشور در ماه‌های پیش‌رو به ویژه در موعد برگزاری جشنواره یعنی پایان بهمن‌‌ماه سال جاری، بهترین راهکار اجرایی را برای برگزاری آیین اختتامیه با رعایت حداکثری ملاحظات بهداشتی در دستور کار قرار دهد و به همین منظور در چهارمین جلسه این شورا نکات مثبت و منفی سازوکارهای مختلف برگزاری،‌ مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت تا درنهایت بهترین گزینه انتخاب و به‌صورت اجرایی در دستور کار قرار بگیرد.

بررسی گزینه‌های مختلف از میان چهره‌های معتبر فرهنگی و هنری برای عضویت در هیأت داوران و سازوکار تشکیل تیم‌های مختلف داوری چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش، دیگر دستور کار چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری این رویداد بود. به زودی ترکیب داوران بخش‌های مختلف با نظر اعضای شورای سیاست‌گذاری نهایی و اعلام خواهد شد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفندماه ۱۳۹۹ به دبیری ابراهیم حصاری در جزیره کیش برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>