سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

هم سخنی پزشکی و فلسفه در برنامه «پنجره باز»/ آرش ظلی‌پور با سونیا پوریامین به گفتگو می‌نشیند

panjere-baz

دکتر خورشید وسکویی، دکتر امید رضایی، دکتر سیدحسین آقامیری، دکتر حمیدرضا نمازی، دکتر علیرضا منجمی و سونیا پوریامین میهمانان این هفته برنامه «پنجره باز» هستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «پنجره باز» در این هفته میزبان پنج تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و یکی از مجریان با سابقه تلویزیون است.

بنابر این گزارش، این برنامه روز شنبه ۴ بهمن ماه میزبان دکتر خورشید وسکویی، مشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور زنان است که ۲۶ سال سابقه فعالیت در حوزه پرستاری دارد. وی مسوول پرستاری حج در حادثه منا و یکی از پرستاران حاضر در زلزله کرمانشاه سرپل ذهاب، زلزله بم و رودبار بوده است.

روز یکشنبه ۵ بهمن ماه دکتر امید رضایی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (هماتولوژی و آنکولوژی) در این برنامه حضور دارد. وی شاعر، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون است که در مجموعه تلویزیونی لیسانسه ها نیز ایفای نقش کرده است.

روز دوشنبه ۶ بهمن ماه، دکتر سیدحسین آقامیری متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) و فوق تخصص سکته های مغزی و آنژیوپلاستی مهمان برنامه پنجره باز است. آقامیری در حال حاضر عضو هیات علمی و استاد دانشگاه شهید بهشتی است. از افتخارات وی می توان به راه اندازی مرکز سکته مغزی و درمان مکانیکال ترومبکتومی برای بیماران سکته مغزی حاد در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

روز سه شنبه ۷ بهمن ماه، دکتر حمیدرضا نمازی و دکتر علیرضا منجمی در این برنامه حضور دارند. حمیدرضا نمازی دکترای پزشکی، کارشناسی ارشد فلسفه و دکترای تخصصی اخلاق پزشکی دارد و هم اکنون عضو هیأت علمی گروه اخلاق دانشکدۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس موزۀ ملی تاریخ علوم پزشکی است. علیرضا منجمی هم پزشک است و دکترای تخصصی در علوم شناختی و نیز در فلسفۀ علم و تکنولوژی دارد. وی هم اکنون مدیر گروه فلسفۀ علم و فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و دپارتمان علوم انسانی سلامت دانشگاه علوم پزشکی مجازی است.

روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه، آرش ظلی پور با سونیا پوریامین مجری با سابقه و تهیه کننده تلویزیون به گفت و گو می نشیند که از فعالیت‌های وی می‌توان به تهیه‌کنندگی برنامه خانه ما به مدت ۱۰ سال، اجرای برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵، اجرای برنامه خانه زیبای من در شبکه بازار و اجرا در شبکه جام‌جم و برنامه عصر خانواده اشاره کرد.

برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت ۱۸ از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>