سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مخاطبان آنلاین سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران ۵۴۰۰ تایی شدند

filmkootah-bazdid-online

آمار مخاطبان آنلاین سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا پایان روز سوم این رویداد به ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر رسید و تنها در روز سوم جشنواره ۵۴۰۰ مخاطب به تماشای آثار در سامانه‌های برخط نشستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جمعه سوم بهمن شلوغ ترین روز سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از نظر تعداد مخاطبان آنلاین و حضوری این رویداد بود.

در روز سوم این رویداد سینمایی تعداد ۵۴۰۰ بازدید از سامانه های برخط نمایش آثار به ثبت رسید. این تعداد که مجموع تماشای فیلم ها در سامانه‌های هاشور(خانه جشنواره)، ودیو و تیوال را شامل می‌شود، در حالی به ثبت رسید که تنها برخی از آثار سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همزمان با نمایش در سالن‌های ایران مال در سامانه های آنلاین نیز نمایش دارند. بر اساس این آمار مجموع تماشای آثار جشنواره در فضای آنلاین با احتساب دو روز اول به ۱۳ هزار و ۴۰۰ مخاطب رسیده است.

با این آمار جشنواره فیلم کوتاه تهران در سی‌و‌هفتمین گام برگزاری خود میزبان مخاطبانی از سراسر کشور است.

نمایش فیلم‌های سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی ایران مال تهران برقرار بود. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>