سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر پخش موسسه «بهمن سبز» مطرح کرد:

اکران «دیدن این فیلم جرم است» تمرینی برای میزبانی مردمی جشنواره فیلم فجر بود

faraji-jorm

غلامرضا فرجی با بیان اینکه فروش «دیدن این فیلم جرم است» خوب بوده است، عنوان کرد که این تجربه تمرینی برای میزبانی اکران مردمی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش سوره سینما، غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری درباره آخرین وضعیت فروش فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان در سینماها گفت: فروش این فیلم روز به روز در حال رشد است به طوری که در ۲ روز آخر هفته پرفروش‌ترین روزهای اکران را داشتیم.

وی افزود: فروش در این دو روز بیش از ۸۰ میلیون تومان بود که عدد بسیار قابل توجهی در دوران کرونا است. مجموع فروش «دیدن این فیلم جرم است» هم اکنون از مرز ۴۰۰ میلیون تومان عبور کرده است.

فرجی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از فیلم بدون تبلیغات شهری و تلویزیونی گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار تماشاگر به تماشای این فیلم نشستند در حالی که تاکنون هیچ تیزری برای فیلم از تلویزیون پخش نشده و امیدواریم طی روزهای آتی با مساعدت رسانه ملی این حمایت انجام شود.

وی بیان کرد: وضعیت نسبت به تیرماه و بازگشایی اولیه سینماها تغییر بسیاری کرده است و موج تازه‌ای از بازگشت سینمادوستان به سینما را شاهدیم. شب گذشته در اکثر سانس‌های پردیس‌های تهران با تکمیل ظرفیت مواجه بودیم. فروش و استقبال در شهرهای مشهد، اصفهان و تهران بسیار مطلوب است و می‌تواند معیار خوبی برای امکان‌سنجی برگزاری مردمی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر و تمرینی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی باشد.

مدیر پخش «بهمن سبز» ادامه داد: کمتر کسی انتظار این میزان استقبال را داشت، وضعیت سینماها رو به بهبود است و در صورت اطلاع رسانی عمومی درست و اکران فیلم‌های جذاب، می‌توان به رونق دوباره سینماها امیدوار بود.

منبع: خبرگزاری مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>