سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

تیزر جدید «دیدن این فیلم جرم است» منتشر شد/ ادامه اکران در سینماهای کشور

Jorm-Movie

همزمان با ادامه اکران فیلم و بازگشایی مجدد سینماهای تهران و سراسر کشور، تیزر جدید فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با بازگشایی مجدد سینماها بعد از سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر و ادامه اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» در سینماهای تهران و سراسر کشور، تیزر جدید این فیلم منتشر شد. ساخت این تیزر با علی گورانی بوده است.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در مدت محدود اکران سینمایی توانست با جذب ۶۲ هزار مخاطب فروش ۸۰۰ میلیون تومانی داشته باشد که این فروش در دوران کرونا یک عدد قابل توجه به حساب می‌آید.

«دیدن این فیلم جرم است» که پخش آن بر عهده مؤسسه بهمن سبز است، هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستان‌ها (به‌جز مازندران) روی پرده سینماها است و بلیت آن نیز از طریق سامانه های «گیشه ۷» و «سینماتیکت» به فروش می‌رسد.

گفتنی است فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و نقش آفرینی مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>