سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برپایی جشنواره فیلم فجر در پردیس «عصر جدید» گرگان

asre-jadid-fajr39

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ بهمن‌ماه در پردیس «عصر جدید» گرگان خبر داد.

به گزارش سوره سینما، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۶ فیلم بخش «سودای سیمرغ» سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر در سالن اصلی و بین‌المللی پردیس سینمایی «عصر جدید» گرگان برای مردم، اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولان اکران می‌شود.

کشمیری با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: همزمان با سی و نهمین جشنواره فجر تهران ، جشنواره فیلم فجر در گلستان از چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره ۱۶ فیلم بخش مسابقه «سودای سیمرغ» در سالن اصلی و بین‌المللی پردیس سینمایی «عصر جدید» گرگان به نمایش درمی‌آید.

کشمیری افزود: آنچه در این جشنواره برای ما اهمیت دارد ابتدا سلامت مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی‌ است به همین خاطر سینماهای جشنواره با ظرفیت ۳۰ درصد اکران خواهند داشت تا از تجمع جلوگیری شود.

وی یادآور شد: به این خاطر که فرآیند تهیه بلیت می‌تواند روزنه‌ای برای شیوع ویروس کرونا باشد، بلیت‌های جشنواره به صورت اینترنتی از طریق سامانه «سمفا» به فروش می‌رسد و هر فرد با یک کد ملی می‌تواند چهار بلیت تهیه کند.

کشمیری گفـت: امسال به دلیل محدودیت‌ها حضور کارگردانان و عوامل فیلم‌های حاضر در جشنواره نیز میسر نیست.

وی در پایان، تأکید کرد که ضدعفونی سالن‌ها پس از اتمام هر سانس انجام می‌شود و ورودی سالن‌ها نیز افراد تب سنجی خواهند شد.

شایان ذکر است پردیس «عصر جدید» گرگان به عنوان پیشرفته‌ترین پردیس سینمایی شمال کشور متعلق به موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>