سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تفاهم‌نامه احداث پردیس ۶ سالنه «مراغه» امضا ‌شد

neshast-maraghe

دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه تفاهم‌نامه احداث نخستین پردیس سینمایی مدرن با ۶ سالن در شهر مراغه امضا شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، طی نشستی که با حضور حمیدرضا جعفریان معاون امور سینمایی حوزه هنری، عبدالحمید قره داغی معاون اداری-مالی حوزه هنری، سیدمحمدحسین بلاغی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه، شهرام مروتی شهردار مراغه و سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز برگزار شد، احداث پردیس «مراغه» با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و شهرداری این شهر و با اجرای موسسه «بهمن سبز» به امضای طرفین رسید.

مراغه با ۲۰۰ هزار جمعیت، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی پس از تبریز است که علیرغم برخورداری از فرهنگ و سابقه سینمایی بسیار، تاکنون از داشتن پردیس سینمایی محروم بوده است.

این شهر در آینده‌ای نزدیک صاحب پردیسی مجهز با ۶ سالن سینما در مساحتی با حداقل ۶ هزار متر مربع به عنوان بزرگترین پردیس شمال‌غرب کشور همراه با امکانات جانبی فرهنگی و خدماتی خواهد شد.

موسسه «بهمن سبز» در طرح بزرگ توسعه سینماهای حوزه هنری و در راستای احیای سینما و توزیع عادلانه سرانه فرهنگی در کشور، طی ماه‌های گذشته در مذاکره با مسئولان شهری و استانی زمینه احداث این پردیس را فراهم کرده و به زودی احداث آن را آغاز خواهد کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>